GORIZIANA EESTI OÜ
Registrikood 14387468
P.Pinna 19-52 13615, Tallinn, Eesti
+372 55969637
info@gocaffe.ee

KOHALETOIMETAMINE

1. Ostes GoCaffee.ee e-poest on võimalik valida järgmiste tarneviiside vahel:
- Omniva pakiautomaadid
- Omniva kuller antud tarneaadressile
2. Rahvusvaheline kauba kohaletoimetamine.

Kaupa on võimalik tarnida Euroopa igasse riiki. Postikulu täpsustatakse eraldi. Kui Teil on vaja saata kaup mõnda teise, Eestist erinevasse riiki, siis palun kirjutage meile sellest - info@gocaffee.ee

3. Kauba tarnetähtajad.

3.1. Omniva pakiautomaadid. Tarneaeg on kuni kolm päeva, kuid tavaliselt kiirem. Kliendile saadetakse pakiautomaadi uksekood SMS-ga. Pakk ootab pakiautomaadis 7 kalendripäeva.


3.2. Pakiautomaadi kappide täitmine ja tühjendamine toimub vastavalt ajakavas märgitud pakiautomaadi täitmise ja tühjendamise ajagraafikule. Antud info on saadaval Omniva kodulehel - www.omniva.ee.

3.3. Saajat teavitatakse saadetisest ning saadetise saabumisest määratud aadressile SMS-i või e-posti teel. Sõnum sisaldab ukse avamiseks vajalikku koodi.

3.4. Kui pakk ei ole automaadist hoiutähtaja (7 päeva) jooksul välja võetud, tagastatakse pakk saatjale, klient peab tasuma tagastusega seonduvad kulud.

3.5 Omniva kuller kohaletoimetamise aadressile. Tarneaeg on kuni kolm päeva, tavaliselt kiirem. Kuller helistab kliendile ja kooskõlastab tarneaja.

3.6. Saadetis toimetatakse adressaadile kulleriga käest-kätte tellimuse esitamisest järgneval tööpäeval kell 8:00-20:00. Väikesaarte teenindamine võib võtta kauem aega.

3.7. Kui pakki ei ole võimalik kliendile üle anda, teavitatakse klienti SMSi või e-posti teel paki suunamisest posti teeninduspunkti, kus see on kättesaadav 15 kalendripäeva jooksul.

3.8. Kui pakk ei ole ooteaja jooksul välja võetud, tagastatakse see saatjale ning klient peab tasuma tagastusega seonduvad kulud.

 

4. Tagastab

Kui saadud kaup ei vasta Kliendi tellimusele, võib ta toote tagastada 14 kalendripäeva jooksul alates selle kättesaamise hetkest. Tagastamiseks peab Klient määratud tähtajal (14 päeva) saatma vastava teavituse info@gocaffee.ee e-posti aadressile.

TASUMINE

1. Kõik maksed teostatakse eurodes (€)
2. Tasumine toimub pangalinkide kaudu

2.1. GoCaffee.ee e-poes saab tasuda järgmiste pangalinkide kaudu: SEB, Swedbank, Citadele, Luminor, Coop Pank, LHV

2.2. Valige pank, et saada link, mis viib teid vastava internetipanganduse lehele, kuhu te sisestate oma kasutajatunnuse ja paroolid. Seejärel kuvatakse makse. Makse GoCaffee.ee e-poes teostatakse GorizianaEesti OÜ-le. Kinnitage vastav makse. Oodake, kuni pank suunab teid tagasi poodi või klõpsake nuppu „tagasi kaupmehe juurde”.

 

3. Kaardiga tasumine

3.1. GoCaffee.ee e-poes saab tasuda Visa ja MasterCardi krediidi- ja deebetkaartidega.

3.2. Kaardiga maksmine toimib globaalselt, sõltumata kliendi koduriigist.

3.3. Korduvostude puhul on võimalik kasutada ka kaardimakset ühe Clicki-ga ning teostada regulaarseid makseid.

 
Kõik ostud GoCaffee.ee e-poest on turvalised.